Explore God, Bts Memes, and more!

The ultimatum Kookie

Rumors has it that the smartest population in the world are the ARMYs

Whaat..... But they look so cute and innocent.

I bet this is Hoseok who caught them sharing Jungkook's nude pics to each other lmfao😂😂😂

Honestly happened to me today! I freaked out so much ahaha xD their English is adorable^~^

I rly don't wanna skip the ad!

Honestly happened to me today! I freaked out so much ahaha xD their English is adorable^~^ // OMG same happened to me on a BTS video. I almost died, I was seriously freaking out. Like hell no I wanna skip that add!

his boxy smile is the reason i live

his boxy smile is the reason i live

A girl needs to find that man XD

Find a man who can do both. Then find another. Now ship them together. STAN VKOOK or TAEKOOK. Can we decide on one name to call this ship yet ahaha! It's been going on for centuries I swear I need an official statement on which name to use lol ❤

*camera doubles speed* (u know what im talking about)

*camera doubles speed* (u know what im talking about) //BTS- Army 😂💘❤️

I'M SOOOOO PROUDDDDD But not only armys voted, kpop fans from all groups voted for bts. If we go against other kpop groups, we practically fight each other. But if we go against the world, we go together.

I'M SOOOOO PROUDDDDD But not only armys voted, kpop fans from all groups voted for bts. If we go against other kpop groups, we practically fight each other.

My sweet sweet little angel and his precious skin! Jungkook

My sweet sweet little angel and his precious skin! Jungkook//glad that you know that smol maknae

LOL JIN XD

LOL JIN XD

I just looked at how much those damn backpacks cost because I think they're cute and hoLY FUCK

They probably didn't even know how many votes they got prior because they don't check the bbmas stats ❤️

bts were crossing their fingers hoping to win their award at the billboard music awards 2017

What's even more funny is that Suga actually gave Jungkook permission to impersonate him

What's even more funny is that jk looked at him for permission and Suga actually gave Jungkook permission to impersonate him

It's cuz we extra, plus ordinary of course.

Exactly what I said yesterday then quickly cleaned it up and ran to my room. Before mum came.

Okay Jin  ##bangtanboys #bts #jin #kpop #memes #funny

It only took a while until I realized it. XD I actually like puns, so I'm all up for Jin's Dad jokes.

d700048b57096684da13d8cb1fcaea6c.jpg (236×1071)

The part where ARMY did this isn't mental, but how I feel stupid for not doing this sooner is.

Pinterest
Search