Explore Sally, Creepypasta, and more!

Explore related topics

Sally miró a Jeff y Jeff me miro a mi :3-

Sally miró a Jeff y Jeff me miro a mi

Obvious Signs are Obvious<dang I'm in risk of throats cancer because I have a throats AND mouth

Obvious Signs are Obvious

The lawnmower one isn't funny. That happened to a good friend of mine when she was a little girl, and she's lived with prosthetic legs since then. So don't laugh at that, please because she is such a happy energetic girl that it would break my heart.

24 People Who Only Had One Job, But Still Failed Miserably funny memes lol hilarious humor funny pictures wtf funny images

That "Long yellow things" really got me hahaha 24 People Who Only Had One Job, But Still Failed Miserably funny memes lol hilarious humor funny pictures wtf funny images

Creative designs from stupid people - Imgur

Creative designs from stupid people

Here are some bizarre construction FAILS that will really make you wonder. And the flying car and half floor just made me think if Harry Potter

This Restaurant’s Signs Are So Funny You’d Probably Come Back Just To Read Them

This Restaurant’s Signs Are So Funny You’d Probably Come Back Just To Read Them

Funny Restaurant Signs: there's a taco truck that does this and I love reading them

22 Pictures To Show People When They Ask You How Life Is Going - 9GAG

22 Pictures To Show People When They Ask You How Life Is Going

I'm ok. omg so funny "When someone asks you how life is going, say 'Just great, thanks' then show them these pictures:" can’t stop laughing😂

Top 15 Funniest Memes – Gap Ba Gap

Top 15 Funniest Memes – Gap Ba Gap - Tap the link now to see all of our cool cat collections!

Say Something by Kajackie.deviantart.com on @DeviantArt

Say Something by Kajackie.deviantart.com on @DeviantArt

These are like sooo creative! Whoever came up with this just wants to roast EVERYONE

Collection of Funny, Inspiring, Interesting and Entertaining Images

Who wore it better?. OMG - Justin Timberlake !!!

Who wore it better?

There was actually a guy in one of my ASL classes that had that kind of hair and me and my friend called him 'romen noodle' the whole year

Pinterest
Search