When autocomplete results are available use up and down arrows to review and enter to select. Touch device users, explore by touch or with swipe gestures.

text posts

Collection by Allie Selman

5.74k 
Pins
 • 
1.4k 
Followers

– — –

Allie Selman
 writing about someone growing up and not knowing a fact about themselves or someone they know<<< True, but still. That's some really freaky shit to happen in your life. Tumblr Stuff, Funny Tumblr Posts, My Tumblr, Stupid Funny, Haha Funny, Hilarious, Funny Stuff, Writing Tips, Writing Prompts

actually a good prompt. writing about someone growing up and not knowing a fact about themselves or someone they know

I fucking know right. I was so pissed when I heard about this. I would go back through our textbooks and read about Pluto. Even tho the teacher would say "Oh. Just skip over Pluto, it's a dwarf planet now. Stupid Funny, Funny Cute, Really Funny, The Funny, Hilarious, Tumblr Stuff, Funny Tumblr Posts, Dwarf Planet, Funny Memes

Tumblr Dumplr - tumblr post

Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more.

It's the exact same energy Stupid Funny, Haha Funny, Hilarious, Funny Stuff, Dankest Memes, Funny Memes, Jokes, Tumblr Posts, Just For Laughs

I SAW THIS AND I THOUGHT OF THE RESIPPY POST WHICH I saw the first time the other day and I keep thinking of it randomly and laughing

Bigfoot, but fully shaved is mr. Stupid Memes, Stupid Funny, Haha Funny, Funny Stuff, Random Stuff, Funny Things, 9gag Funny, Plot Twist, Funny Tumblr Posts

20 Tumblr Posts That Took A Sudden And Hilarious Turn

20 Tumblr Posts That Took A Sudden And Hilarious Turn - Shenhuifu

Drink your respect women juice Tumblr Posts, Tumblr Stuff, My Tumblr, Tumblr Funny, Dankest Memes, Funny Memes, Hilarious, Stupid Funny, Faith In Humanity

27+ Tumblr Posts That Are As Funny As Your Face

27+ Tumblr Posts That Are As Funny As Your Face #funny #lol #rofl #haha #tumblr #humor

Beep Boop Beep - Funny memes that "GET IT" and want you to too. Get the latest funniest memes and keep up what is going on in the meme-o-sphere. Stupid Funny, Funny Cute, Haha Funny, Really Funny, Funny Stuff, Random Stuff, Funny Things, Funny Pick, Random Things

Beep Boop Beep

I am not a robot, I enjoy regular human activities just like Elon Musk. #Robot #Memes #Tumblr

There's still hope My Tumblr, Tumblr Posts, Tumblr Funny, Haha Funny, Hilarious, Funny Images, Funny Pictures, Writing Prompts, Writing Ideas

27+ Tumblr Posts That Are Just Out Of The World - LADnow

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27

seagulls only have 1 emotion and it sure isnt regret Funny Quotes, Funny Memes, Jokes, Funny Tweets, Haha Funny, Hilarious, Funny Stuff, Random Stuff, Funny Things

Tumblr • r/tumblr

/r/tumblr is your destination for Tumblr related discussions, jokes, screenshots, and more.

comedycentral MOST POPULAR EMOJIS BY STATE Maybe we're not so divided after all. Happy World Emoji Day. a homelesswerewolf Georgia is the bottom capital of America. LISTEN E gayquinn This is hilarious but I NEED y'all to know that Georgia is the peach s Stupid Funny, Haha Funny, Funny Memes, Hilarious, Jokes, Funny Stuff, Siri Funny, Random Stuff, Videos Funny

25+ Best Tumblr Posts of July 2019

25+ Best Tumblr Posts of July 2019 #funny #memes #lol #rofl #sarcasm #trending #viral #humor #tumblr

 Krabbs is a cheat Cool Tumblr, Tumblr Stuff, Funny Tumblr Posts, Dankest Memes, Funny Memes, Hilarious, Jokes, The Funny, Funny Cute

20+ Funny Tumblr Posts That Will Take You To Fun Tumblr-Land (Episode #301)

Fun Tumblr 1 min

Picture memes by 339 comments - iFunny :) Stupid Funny, Haha Funny, Hilarious, Funny Stuff, Random Stuff, Random Humor, Lol, Dankest Memes, Funny Memes

Picture memes MWtDWMHR6 by MetalDood23_2019: 339 comments - iFunny :)

Picture memes MWtDWMHR6 by MetalDood23_2019: 339 comments – popular memes on the site ifunny.co